Cestu máte možnost zpracovat, upřesnit a přidávat nebo odebírat doklady na cestě.
Aby bylo možné stisknout tlačítko „Zahájit jízdu“, musí být správně zadány všechny záznamy.
Při vjezdu nebo výjezdu přes tranzitní pruh na hraničním přechodu Activ znovu odešle vámi zadaná data do systémů na pozadí. To vyžaduje aktivní datové připojení (povolený roaming). Tranzitní vstup nebo tranzitní výstup v NCTS je automaticky zaznamenán.
Ukažte výsledek testu „Hraniční přechod zjištěn IN“, „Hraniční přechod zjištěn OUT“ nebo „STOP IN“, „STOP OUT“ zobrazený v Aktivu na hraničním přechodu pracovníkovi FOCA nebo postupujte podle pokynů v aplikaci.
Aplikace Activ musí být aktivní alespoň na pozadí během jízdy, aby se aktivace celní deklarace spustila při překročení hranice. Pokud je smartphone vypnutý nebo je Activ ukončen, Activ musí být restartován, aby mohl být správně použit pro aktivaci.
Pomocí funkce „Upravit jízdu“ si můžete kdykoliv zkontrolovat, které zásilky a zboží jste deklarovali s Activ.
Z bezpečnostních důvodů smí být Activ provozován pouze při stojícím vozidle.
Tranzitní doklad musí být přepravován v papírové podobě. Pokud selže systém NCTS, je to považováno za nouzové řešení.
Bez ohledu na rozhodnutí o zásahu je třeba dodržovat pokyny pracovníků FOCA.
Došlo k chybě
Toto je technický problém. Nepodařilo se navázat spojení se systémem NCTS a tranzitní vjezd resp. výstup z tranzitu nelze zaznamenat. Ukažte výsledek testu zaměstnanci BAZG nebo postupujte podle pokynů v aplikaci.