Vega komunikace přes e-mail
PRŮBĚH KOMUNIKACE
Aby veškerá e-mailová komunikace s naším dispečinkem probíhala hladce, je nutné se držet jednoduchého pravidla.
Je nutné vždy při odpovídání na e-mail kliknout na kolonku:
ODPOVĚDĚT VŠEM
nepoužívat kolonku
ODPOVĚDĚT
Emailová zpráva je poslána na více adres najednou. Tím že dáme
ODPOVĚDĚT VŠEM
zajistíme, že naše komunikace s dispečinkem k danému tématu, bude zachována celá, takže v jedné e-mailové zprávě bude k dispozici celý dialog.
A hlavně bude k dispozici všem adresovaným ve stejné podobě, takže kdokoliv z dispečerů, nezasvěcený do našeho tématu, si otevře danou zprávu a dočte se celý průběh komunikace, a tím i bude moci lépe reagovat.
Nebude se muset probírat jednotlivými e-maily a rovnou se vše se zobrazí v jedné zprávě.
A i nám se v tom bude lépe orientovat.
JAK TO PROBÍHÁ ?
Do naší e-mailové schránky přijde od našich dispečerů zpráva ze zadáním práce.
Nadpis zprávy vypadá zhruba ve tvaru např.:
26.10.2019 Gent - Hamburg
Otevřeme e-mailovou zprávu
Ve zprávě budou uvedeny základní informace o nám přidělené práci. Případně už i rovnou nějaké dokumenty.
Stejně jako u stávající formy SMS je potřeba zadanou práci potvrdit. Stačí například:
OK na Gent - Hamburg.
Důležité je nekliknout na kolonku odpovědět, ale dát:
ODPOVĚDĚT VŠEM.
Tak to uděláme při každé odpovědi.
Dispečink i my budeme mít přehled o tom zda-li už byly odeslány všechny potřebné informace, dokumenty, jízdenky, letenky atd.
VŠECHNO BUDE LÉPE PRO VŠECHNY DOHLEDATELNÉ.