Go BOX, Otokar Matrix, MAN eTEG, Reklamace, Převzetí vozidla
V Rakousku používat zákaznické číslo pro Go Box
Zákaznické číslo Vega zní: 0010118803
Pokud by bylo nutné, aby si řidič obstaral sám Go Box u prodejního místa, musí VŽDY použít číslo naší smlouvy, řidič nesmí nikdy založit Go Box pod svým jménem nebo na jakýkoli jiným firemním názvem.
Všechny potřebné údaje jsou uloženy na našem smluvním kontě se zákaznickým číslem.
Jestliže je tímto zákaznickým číslem vyhotoven OBU, uvidíme to v systému a můžeme prostřednictvím systému prokázat evropskou emisní třídu.
V zásadě však platí, že řidič, který přijede do Rakouska a nemá Box, se musí včas hlásit, poté mu naše oddělení pro udělování značek vystaví poukázku pro vyzvednutí nebo mu může být kód k vyzvednutí zaslán přímo na smartphon!
Manipulace s dokumenty u autobusů Otokar
V případě autobusů OTOKAR je zvláště důležité, aby byly dokumenty matrixu potvrzeny a obratem nám byly zaslány zpět!
Proto je bezpodmínečně nutné nechat Matrix CMR+VCR orazítkovat a podepsat včetně čitelně uvedeného data a jména.
Dokumenty pak musí být obratem zaslány na adresu
Důležité upozornění:
Při převzetí vozidla zkontrolujte, zda jsou dokumenty na místě, neodjíždějte bez matrixových dokumentů!
Vzor vyplněného formuláře se zobrazí v plném rozlišení po dvojím kliknutí:
Předpoklad pro připravenost k jízdě u MAN eTGE
Převzetí vozidla
Ještě jednou zdůrazňujeme, že každé vozidlo musí být při převzetí zkontrolováno.
Převzetí znamená, že vozidlo musí být zkontrolováno na místě a za žádných okolností nesmí opustit parkovací polohu.
Pokud je při převzetí zjištěno poškození, musí vozidlo zůstat stát a škodu je nutné nahlásit přímo na místě.
Důležité upozornění:
Všechno musí být řádně zdokumentováno, fotografie jsou v tomto případě nezbytné, pracuje-li někdo s aplikací VEGA, udělá tak jako tak snímky s přesnou polohou ve zprávě o poškození.
Přesnou polohu lze také zaznamenat pomocí mobilního telefonu, buď pomocí určení polohy snímků, nebo kdo nemá tuto možnost, může přesto zajistit, aby bylo na snímcích vidět, kde se vozidlo nachází! (Např. vhodné pozadí)
To je obzvláště důležité v různých přístavech s velkými továrními sklady!
Příklad: Máme aktuálně případ v přístavu Sete, kdy bylo vozidlo vyvezeno z terminálu a až poté si řidič všiml poškození.
Přístav nyní odmítá jakékoli převzetí s odůvodněním, že řidič přesunul vozidlo z parkovacího místa, aniž by to ohlásil!
Reklamace