Jdi na obsah Jdi na menu
 


Alkohol testery, Sníh a led, Vesty, Zelená karta, Hlášení škod

19. 2. 2021

 

img_20210219_030432.png

 

 

 

 

NÁÚSTKY ALKOHOLTESTERU

 

 

Z hygienických důvodů, zejména v době koronavirové, by se v různých vozidlech neměly používat náustky na alkohol testery.

Navíc se poměrně často stává, že se náustky na alkohol tester při převzetí utrhnou.

Proto máme náustky na skladě v Siezenheimu a každý řidič by měl mít svůj vlastní náustek, který lze samozřejmě přenést z jednoho vozidla do dalšího vozidla (tj. nenechat ve vozidle).

Pokud tedy žádný náustek nemáte, přihlaste se na recepci.

 

 

img-20210116-wa0005.jpg

 

 

Na recepci máme také dezinfekční prostředky, jednorázové roušky, respirátory FFP2 a jednorázové rukavice.

 

 

 

 

img_20210219_024651.png

 

 

 

 

OČIŠTĚNí VOZIDLA OD SNĚHU A LEDU

 

 

V zimních měsících je třeba zvážit mnoho věcí, včetně zákonného požadavku na očištění vozidla od sněhu a ledu.

Jsou s tím spojené určité potíže pro řidiče.

V případě poškození a nehod způsobených kusy ledu padajícími z vozidla nese řidič právní odpovědnost.

V Siezenheimu máme proto sněhovou rampu, pomocí které může každý řidič očistit své vozidlo ze sněhu a ledu, a tak chceme vás požádat, abyste ji využívali!

 

 

pozor.jpg

 

Zastavení a parkování před touto rampou je zakázáno a proto neparkujte tam žádná vozidla!

 

 

 

 

 

 

VÝSTRAŽNÉ VESTY

 

Připomínáme, že platí povinnost nosit bezpečnostní vesty na všech našich místech.

Proto se ujistěte, že všichni na parkovišti mají na sobě také bezpečnostní vestu.

 

 

 

 

1280px-car_crash-1024x768.jpg

 

 

 

 

HLÁŠENÍ POŠKOZENÍ

 

 

Opakovaně chceme zdůraznit, že jakékoliv poškození se musí nahlásit okamžitě, bez ohledu na to, zda ke škodě došlo při převzetí vozidla řidičem, během přepravy nebo jako reklamace při převzetí vozidla osobou.

Jakékoli poškození se musí nahlásit!

 

Příslušný řidič nebo vedoucí skupiny musí zajistit, zda byly tyto zprávy vyhotoveny.

Buď prostřednictvím aplikace Driver Driver, prostřednictvím SMS zprávy nebo přímo na daném dispečinku, které je odpovědné za předání této zprávy našemu reklamačnímu oddělení.

 

Mnoho stížnosti může být naším reklamačním oddělením úspěšně odmítnuto na základě snímků pořízených řidičem nebo poškození lze lépe vyhodnotit na základě obrázků.

Je proto obzvlášť důležité pořizovat fotografie.

 

 

tip.jpg

 

 

Vždy vyfoťte vozidlo, které předáváte, když je vyzvednuto, předáno, v případě poškození a také když je vozidlo zaparkováno a není převzato (například: dočasné skladování, noční dodávka, přístav atd.).

 

 

Claim Department

phone: +43/662/436 280-112

@: claim@vegatrans.com

 

 

 

 

PLATNOST MEZINÁRODNÍ KARTY

 


Zkontrolujte prosím platnost mezinárodní karty pojištěnce, a pokud její platnost vypršela, nahlaste tuto skutečnost příslušnému dispečinku.

 

 

 

 

 

palec-nahoru-zmenseny.jpg