Jdi na obsah Jdi na menu
 


Manipulace s klíči; Výběr mýta v ČR; Situace ve Vysokém Mýtě; Distribuční místa českého mýta

28. 10. 2019

 

 

 

 

depositphotos_4617464-stock-illustration-five-car-keys-with-remote.jpg

 

 

 

 

MANIPULACE S KLÍČI


Správná manipulace s klíči zůstává i nadále problémem.

Znovu zdůrazňujeme, že pro převoz se používá pouze jeden klíč, příp. sada klíčů (startovací a zamykací klíč).
Klíč je třeba oddělit ze svazku klíčů.

Rezervní klíče musí zůstat na viditelném místě ve vozidle.


Dojde-li ke ztrátě klíče, ve vozidle je k dispozici rezervní klíč. Nevznikají tedy žádné velké náklady ani časová ztráta.


Poznámka:

Doobjednání jednoho klíče stojí jen několik eur. Výměna celého zamykacího systému z důvodu ztráty všech klíčů je však velmi nákladná a časově náročná.


Po zaparkování/uložení vozidla je klíč opatřen šňůrkou a řádným a čitelným označením výrobce, typu a posledních 6 čísel podvozku.

Označený klíč je pak třeba vložit do stanovené skříňky/bezpečnostní schránky na klíče.


Nemá žádný smysl snažit se protlačit do schránky celý svazek klíčů a tím schránku zablokovat pro své kolegy.

 

 

 

5992846_.jpg

 

 

 

NOVÝ MÝTNÝ SYSTÉM ČESKO

 
Jako doplněk k poslednímu dopisu řidičům, který se týká nového systému mýtného v České republice, uvádíme následující informace … (poznámka k dopisu řidičům ze září 2019)
 
1. Naše zákaznické číslo pro systém CzechToll je :
4058457049,
Vega Int. Car Transp.and logistic Trading GmbH
 
Toto zákaznické číslo se používá při zakládání mýtné krabičky.
Mýtnou krabičku nelze založit na jméno řidiče.
 
2. K založení mýtné krabičky je nutný Technický průkaz od SPZ  a vyplněné „čestné prohlášení“.
 
V příloze naleznete vzor a prázdný formulář k použití. Zákaznické číslo je ve formuláři již ručně předvyplněno.
„Čestné prohlášení“ nám umožňuje přiřadit krabičce správnou emisní třídu, postupujte prosím dle vzorové předlohy.
 
3. Krabičku OBU  zakládejte vždy na 2 nápravy, poté lze krabičku změnit podle počtu náprav. Pokud se tak nestane, nebude možné změnit počet náprav.
 
4. Mýtný Box  založte pomocí  palivové karty Vega. Při vrácení mýtného boxu budou peníze vráceny zpět na tankovací kartu.
 
 
5. Tranzitní režim:
 
 
Pokud řidič není s vozidlem na cestě aktivní, krabička musí být uvedena do tranzitního režimu, aby nedošlo ke strhávání poplatků (příklad: týmový autobus Sprinter).
 
 

pozor.jpg

 

 
Podle informací od. CzechToll nestačí vložit krabičku do hliníkové fólie!!!! 
 
Pro uvedení krabičky do tranzitního režimu je nutné zavolat na níže uvedené číslo zákaznické linky a nahlásit číslo krabičky, které je uvedeno na její zadní straně (SN číslo).
 
Na zákaznické pohotovostní lince se domluvíte následujícími jazyky: CZ/EN/DE/SK/PL/HU/RU
 
Pohotovostní linka: +420 243 243 243 

 

 
 
 
Na zákaznické pohotovostní lince uveďte SN číslo 
 

img_20191028_132912.png

 
 
 
Při opětovném převzetí vozidla musí být krabička znovu aktivována prostřednictvím zákaznické linky.
 
Důležité: tento proces deaktivace (tranzitní režim) a aktivace krabičky je povinný. Není-li správně proveden, platíme zbytečné mýtné nebo dostáváme pokuty.
 
 

addtext_10-04-07.58.13.jpeg

 
 
6. Pokud je z jakéhokoliv důvodu potřeba doplatit mýtné, ihned kontaktujte p. Karla Proftta, který provede platbu. Potřebuje znát datum, dobu od kdy do kdy a trasu, kterou je třeba doplatit.
 E-mail: karel.proft@vegatrans.com
Tel. č. +420 724 984 763
 
7. Řidiči, kteří do ČR nejezdí pravidelně, by měli při odjezdu ze země krabičku vrátit.
Pro bezproblémové vrácení nesmí být krabička poškozená, nesmí být popsána ani poškrábána, jinak nebude vrácena kauce.
Při vrácení krabičky budou peníze vráceny zpět na palivovou kartu, na kterou byla krabička vydána.
 
8. Pokud přebíráte vozidlo, jehož čelní sklo je opatřeno speciálním povlakem/fólií, nahlaste prosím tuto skutečnost panu Karlu Proftovi!!!
 
 
Vzor jak vyplnit formulář čestného prohlášení  se objevují po kliknutí v plném rozlišení:
 
 

vzor-vyplneni-prohlaseni-myto-cr.jpg

 
 
 
Formulář Čestného prohlášení je k dispozici ke stažení a vytisknutí v plném rozlišení po dvojím kliknutí:
 
 

cestne-prohlaseni-myto-cr.jpg

 
 
 
Interaktivní mapa ČR, kde si najdeme distribuční místo, kvůli palubní jednotce.
 
Mapa je k dispozici po kliknutí. Po kliknutí na distribuční místo se nám otevřou podrobnosti - otvírací doba a GPS daného místa:
 
 
 

poloha-klik.jpg

 
 
 
 
 

SITUACE IVECO VYSOKÉ MÝTO

 
Situaci u nás ve Vysokém Mýtě známe :-)
 
Po kliknutí bližší informace k dispozici:
 
 

www-klik.jpg

 

 
 

VYZVEDÁVÁNÍ VE VYSOKÉM MÝTĚ

 
Vozidla jsou zde umístěna na 4 možných místech.
 
1. Přímo v továrně - “EXPEDICE“
2. Venkovní parkoviště Iveco “MEDIKA“ 
3. Nové parkoviště “CEREKVICE“ 
4. Parkoviště – foliování “HRUSOVA“
 
Před příjezdem do Vysokého Mýta si od dispečera vyžádejte 
informaci, kde máte zaparkovat. Příslušný dispečer by měl také 
informovat Vega Karlovy Vary o blížícím se příjezdu řidiče.
Čím dříve, tím lépe…
 
 
Vyzvednutí přímo v továrně - “ EXPEDICE

 

Pokud vozidlo přebíráte přímo v továrně, ve vozidle jsou již
připraveny potvrzené dokumenty CMR + VCR.
Objednávku a VGB získá řidič u vrátného.
 
Autobusy ještě nemají fólii. Je třeba je převézt do Hrušové (GPS 
souřadnice v příloze), kde budou opatřeny fólií.
 
Pokud řidič přijede vlakem do Vysokého Mýta, je nejlepší
vystoupit na zastávce „Město“, a pak dojít pěšky asi 
800m k firmě Iveco.
V případě špatného počasí lze použít taxislužbu.
(Taxi – tel.: +420 603 486 062)
 
 

img_20191028_135406.png

 
 
 
Vyzvednutí na venkovním parkovišti “MEDIKA“
 
Řidič musí nejprve navštívit vrátného v expedici továrny,
kde si vyzvedne všechny dokumenty a potvrdí převzetí.
 
Poté je třeba požádat vrátného, aby zavolal bezpečnostní službě MEDIKA a oznámil příjezd. Vozem TAXI se nechte dovézt na parkoviště, bezpečnostní služba parkoviště otevře a můžete vozidlo převzít.
Vozidla z parkoviště Medika nejsou opatřena fólií, je nutné je nechat v Hrušové zafóliovat.
 
 

img_20191028_135432.png

 
 
Vyzvednutí na novém parkovišti “CEREKVICE“
 
Parkoviště se nachází cca 2km od obce Hrušová. Převzetí vozidla je zde možné 24h denně, autobusy jsou již zafóliovány a připraveny k odjezdu.
Doklady jsou připraveny v busech.
 
 
 

img_20191028_135951.png

 

 

 
Vyzvednutí a fóliování na parkovišti “HRUSOVA“
 
V Hrušové je autobus opatřen fólií. Je-li to možné, autobusy jsou z továrny předem připraveny, předem zafóliovány a následně zaparkovány na parkovišti “CEREKVICE“.
 
V některých případech je možné zaparkovat již zafóliované autobusy přímo na parkovišti “ HRUSOVA“. Zde je možné přebírat vozidla do 20:00. Informujte prosím dispečera v KV, který Vám otevře bránu.
Doklady k vozidlu se nacházejí ve vozidle.
 
 

img_20191028_135502.png

 

 

pozor.jpg

 

 
Při převzetí je řidič povinen ještě jednou vozidlo zkontrolovat … vozidla sice již převzal zaměstnanec Vega, nicméně každý řidič je odpovědný za správné převzetí!
 
V případě škod volejte p. Mikelku - tel. +420 724 08 91 09
 

 

 

like.jpeg