VEGA DRIVERS NAVIGATOR - VEGA - ŠKOLENÍ - 1.NÁVODY - Vyúčtování - Jak odevzdávat
Jdi na obsah Jdi na menu
 


Vyúčtování - Jak odevzdávat

23. 4. 2024

 

 

Mozek Uvnitř Žárovky Ikona Kreativní Mozku Stock Vektor od ©prosymbols  219086454

 

 

Jelikož se objevují nějaké nejasnosti v určitých situacích, tyto nejasnosti se pokusím všeobecně popsat a shrnout.

Většinou je vše správně, ale přesto se pokusím některé věci připomenout.

 

 

 

 

20240308185251_001.jpg

 

 

Veškeré příkazy, trip-ID se musí co nejdříve po odjetí odevzdávat v kanceláři – osobně, poštou nebo přes někoho kdo má cestu do kanceláře

K příkazům připněte veškeré doklady placené palivovou kartou (tankování, mýto apod.) a veškeré doklady placené hotově nebo soukromou platební kartou vždy podle daného trip-ID.

Vše co platíte VISOU odevzdejte zvlášť v jedné složce pro p.Novákovou – i mýto, tankování nebo pokuty, které platíte služební VISOU dávejte k dokladům VISA - nepřipínejte k příkazu.

Veškeré doklady prosím popište na zadní straně nebo tam kde je to možné následně:

  • jak placeno:  VISA – služební karta, CASH – hotově nebo soukromá platební karta, Pal.karta
  • jméno kdo platil
  • jméno pro koho – pokud je kupováno pro někoho jiného
  • nově trip-ID – QR kod
  • ID a chasi 6 posledních číslic

 


 

Příkazy a VISU dejte do přihrádky VYÚČTOVÁNÍ – Kohlíček

 

CMR + VCR odevzdat samostatně, můžete zanechat v přihrádce - CMR + VCR

 

Veškeré doklady musí být odevzdány nejpozději 15-tého dne následujícího měsíce (tzn. 15.5. za měsíc duben), tak abychom mohli každý měsíc uplatňovat DPH, pokud je odevzdáno pozdě nestačí se vše zpracovat. 

 


 

VEGA APLIKACE:

 

  • do aplikace prosím zadávejte veškeré náklady na cestu, včetně veškerých tankování a mýta  co nejdříve po zaplacení – ne až po předání vozidla nebo ještě později

  • zadávejte náklady k danému ID za sebe – pokud platíte za někoho jiného tyto náklady rozdělit a každý si zadává za své ID respektive za svůj trip (QR)

 

  • údaje zadávejte přesně (jak částku tak místo nákupu) – údaje které zadáte do aplikace, by měli souhlasit s tím, co napíšete na příkaz

 

  • do aplikace zadávejte stavy KM a PHM na startu a na konci a to i v případě CNG, pokud nejde stav změřit, zapište odhad do příkazu

 

  • u elektro zadejte procenta podle ukazatelů

 


 

 

SLOVENSKÉ MÝTO

 

  • jednotku registrujte vždy a výhradně na toto zákaznické číslo 6765289000 vždy to s obsluhou překontrolujte, nedělejte to podle názvu společnosti, ale na uvedené zákaznické číslo

 

  • pokud je to možné a máte prostředky plaťte vše hotově, pokud tato možnost není zaplaťte služební VISOU a pokud vám při vracení jednotky vrátí hotovost, tak tu odevzdáte společně s vyúčtováním v kanceláři, palivovou kartou mýto ani zálohu nehraďte

 


 

TOLL COLLECT - NĚMECKO

 

  • pokud pořizujete toll collect, tak k příkazu doložte „Einbuchungsbeleg – potvrzení o rezervaci“ a „Zahlungsbeleg – účtenku“ nebo mi obojí můžete poslat na email s popisem k jakému trip-ID bylo pořízeno. V jakých případech se toll collect pořizuje je popsáno na stránkách VEGA DRIVERS NAVIGATOR

 

  • toll collect platit výhradně palivovou kartou a nedávat k VISE ale k příkazu